مدیریت خانه هوشمند با بالی توپ هوشمند سامسونگ، Ballie

بالی توپ هوشمند سامسونگ برای مدیریت خانه هوشمند

مدیریت خانه هوشمند با توپ باهوش سامسونگ، بالی Ballie

در نمایشگاه بین المللی CES سال ۲۰۲۰ سامسونگ از آخرین تکنولوژی خود با نام بالی پرده برداری کرد که یک همراه شخصی دارای هوش مصنوعی و فهم برای همراهی شما ، خانواده یا حیوان خانگی‌تان است
بالی توپ هوشمند سامسونگ، یک ربات غلتان از آینده نه چندان دور است که شغل آن محافظت شخصی از انسان‌ها و زندگی آنها است.
سامسونگ امسال در نمایشگاه مصرف‌کنندگان قطعات الکترونیکی از ربات جدی خود تحت عنوان «همراه زندگی» پرده‌برداری کرد.

یک توپ بازیگوش

یک توپ کوچک با هوش مصنوعی که دور تا دور خانه غلت می‌زند تا دستورات شما یا حتی حیوان خانگی شما را به بهترین شکب ممکن اجرا کند. چه چیزی دقیق‌تر ربات‌ها.
در این نمایشگاه که در لاس وگاس برگزار می‌شود همزمان با رونمایی از جدیدترین‌های پلی استیشن ۵، سامسونگ از ویژگی‌های توپ هوشمند و زرد‌ رنگ خود که دستیار شخصی است صحبت کرد.
ویژگی‌هایی که از بالی می‌توان یاد کرد استفاده از فضای تلفن همراه، توانایی هوش مصنوعی است. فعال سازی بالی با استفاده از صوت، ضبط لحظات و استفاده از دوربین کوچک تعبیه شده‌اش برای تشخیص و پاسخگویی به نیازهای کاربران است که با آنها در انجام کوچکترین کارهای خانه داری کمک می‌کند.

بالی توپ هوشمند سامسونگ برای مدیریت خانه هوشمند شما
بالی توپ هوشمند سامسونگ برای مدیریت خانه هوشمند شما

بالی چه کار می‌کند؟

بالی، این توپ هوشمند سامسونگ، به تمام مطالبات پاسخ می‌دهد. می‌تواند مثل یک مادر شما را برای آغاز یک روز کاری پر هیجان بیدار کند یا دستیار ورزشی شما در انجام تمرینات ورزشی باشد. او می تواند لحظه‌ها را ثبت کند یا تمام تجهیزات هوشمند خانه شما مثل تلویزیون و جاروبرقی را مدیریت کند.
آیا شما کارمند هستید؟ نگران تنهایی حیوان خانگی خود هستید؟ مثل اینکه بالی را دست کم گرفته اید!

بله این توپ هوشمند کوچک از حیوان خانگی شما هم تا زمانی که برگردید مراقبت می کند تا با خیال راحت به تمام کارهای خود برسید و برای رشد فردی خود وقت بگذارید.
تنها تصور کنید زمانی را که سگ شما به دنبال این توپ بازیگوش میدود و بازی می کند!
طبق گفته‌های شرکت سامسونگ، بالی تمام این وظایف را با حفظ و وفاداری به استانداردهای حریم خصوصی، حفظ دیتا و اطلاعات انجام میدهد.

در نمایشگاه CES درباره بالی توپ هوشمند سامسونگ، چه گذشت؟

سباستین سئونگ، معاون اجرایی تحقیقات علمی سامسونگ، اعلام کرد: «ما معتقدیم هوش مصنوعی آینده مراقبت شخصی است.»
همچنین ادامه داد: «تجهیزات هوش مصنوعی تجربه اصلی، مرکزی و حقیقی مراقبت شخصی خواهد بود.»
به کمک تجهیزات هوش مصنوعی شما می توانید سوار بر مشغله های زندگی شوید. و به مدیریت ریزترین وظایف خود بپردازید و در عین حال از حریم شخصی‌تان حفاظت کنید.
در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۰ مدیر عامل شرکت سامسونگ، به عنوان کلید واژه آغازین صحبت‌های خود اعلام کرد که مصرف‌کنندگان وارد برهه‌ جدید شده اند.

در این برهه از حس تجربه در زندگی، باید سخت افزار و نرم افزار به منظور مهیا کردن شخصی‌سازی تجربه هر فرد از زندگی با هم ادغام شوند تا زندگی راحت‌تر و لذت‌بخش‌تری را فراهم کند.

کیم هیونسوک مدیرعامل سامسونگ و رونمایی از بالی توپ هوشمند سامسونگ
کیم هیونسوک مدیرعامل سامسونگ و رونمایی از بالی توپ هوشمند سامسونگ

بنابراین بالی توپ هوشمند سامسونگ یک برند پاسخگو به این نیاز برای نوآوری‌های انسان محور است. که کمکی برای بهبود تندرستی مصرف‌کنندگان با مهیا کردن نیازهای شخصی شان است.
همچنین باید مرتب درباره‌ فاصله‌مان تا تطبیق قابل قبولی از سبک زندگی‌های متنوع و در حال تحول‌مان، با این تصور ایده‌آل بیشتر فکر کنیم و بیشتر زمان بذاریم.
آنچه که باعث رویکرد منحصربه‌فرد سامسونگ تا به امروز شده است، این حقیقت است که ما یک فلسفه واضح برای نوآوری‌های انسان محور خود داریم.
ما می‌سازیم و خلق می‌کنیم تا مشکلات در بطن زندگی حل شود و سطح زندگی مردم ارتقا پیدا کند.

ربات بالی مثل یک حیوان خانگی رفتار می‌کند؟

در طول این نمایشگاه کیم با بالی، توپ هوشمند ساسونگ، مثل یک حیوان خانگی رفتار می‌کرد و با گفتن جمله‌هایی مثل: «بیا اینجا بالی»، «پسر خوب»، «سلام ‌کن» آن را کنترل می‌کرد.
کیم گفت: من این رفیق کوچولو را دوست دارم. او حتی می‌داند که من چه زمانی به قدری فاصله نیاز دارم. این ربات در دفتر کار من همیشه سعی می‌کند تا مطمئن شود که هیچ وقت دیر سر جلساتم حاضر نمی‌شوم.

البته که دورنمای سامسونگ از این تکنولوژی، خیلی بیشتر از یک ربات بامزه است. این ربات چشم‌اندازی کوچکی از تکنولوژی پیرامون «همراه شخصی زندگی» است.
در آینده ربات های هوشمند در کنار شما زندگی می‌کنند، شما را می‌شناسند، حمایت‌تان می‌کند و از شما مراقبت می کنند تا شما به راحتی بتوانید بر روی آنچه که بسیار بیشتر اهمیت دارد تمرکز کنید.
اینها بخشی از سخنان مدیرعامل سامسونگ در مورد این ربات هوشمند کوچک بود.

بالی کمک رسان به انسان در مدیریت خانه هوشمند خود
بالی کمک رسان به انسان در مدیریت خانه هوشمند خود

تصور شما از آینده زندگیان چی چیزی است؟

خب، نظر شما چیست؟

برای زندگی های شلوغ پر از رفت و آمد،

پر از مشغله‌های گوناگون،

پر از وظایف متعددی که برای افزایش توانایی خود بر عهده می‌گیرید و دیگر فرصتی برای مدیریت خانه، ویلا و دفتر کار خود ندارید. استفاده از ربات ها و سپردن کارهای کم اهمیت‌تر ولی موثر در آرامش روانی شما است.

مثل تمیز کردن خانه، آبیاری گلها، مراقبت از حیوانات خانگی و حفظ انرژی مصرفی را به آنها بسپارید.

اما فراموش نکنید که برای داشتن ربات‌های همراه و کمک‌رسان انسان، به خانه‌های هوشمند نیاز دارید. تا یک رفیق رباتی بتواند، با هوش مصنوعی خود خانه شما را کنترل کند. جایی که چشم انداز برند HDL است و سعی دارد تا با هوشمندسازی خانه و محیط زندگی شما آرامش بیشتری را برای شما به همراه آورد.

در ادامه می‌توانید بخشی از کنفرانس نمایشگاه CES سال 2020 درباره بالی را مشاهده کنید:

Table of Contents

خوش آمدید